Pravilnik poslovanja ShopBuilder bodybuilding in fitness spletne trgovine

 / 3.9
Če želiš oceniti članek, se moraš prijaviti! Prijava/Registracija

Zadnje ažuriranje: 14.12.2017.

ShopBuilder spletna trgovina

Splošni pogoji

Ti Splošni pogoji pogodbe (v nadaljevanju: SPP) vsebujejo pogoje uporabe storitev, ki so dostopne na spletni strani shopbuilder.si in na straneh navedenih v pogodbi (v nadaljevanju: spletna trgovina), katere usluge lahko Uporabnik uporablja brez registracije.

1. PODATKI O PONUDNIKU STORITEV

  1. Naziv ponudnika storitev: Shopbuilder d.o.o. (v nadaljevanju: Ponudnik storitev)
  2. Registrirana pisarna ponudnika storitev: 6722 Segedin, Mérey utca 17.
  3. Predstavnik/voditelj spletne trgovine: Stipic Robert (predstavnik družbe)
  4. Registracijska številka družbe: 06­-09­-023200
  5. ID za DDV:
    Hungary: 25820355­-2-­06 [EU-VAT: HU25820355­]
    Romania: Cod fiscal: RO 37184557
    United Kingdom/Great Britain: UK VAT registration number is 220 4123 73
    Croatia: OIB broj: 07116972531
    Austria: MwSt. ID 68 609/6975
    Czech Republic: CZ684301117
  6. Številka vpisa pri pristojnem registru: C/002 215/2003. – Ministrstvo za gospodarstvo in promet, Urad za dovoljenja in javno administracijo, Oddelek za spletno trgovino in turizem (1024 Budimpešta Margit krt. 85.)
  7. Številka vpisa v register za zaščito podatkov: 01098-0001, 01098-0002, 01098-0003, 01098-0004 in NAIH-113554/2017
  8. Naziv organa, ki vrši vpis v register: Sodišče okraja Csongrád kot Sodišče za registracijo (6722 Segedin, Tábor u. 4.)
  9. Kontakt nosilca storitev in naslov e-pošte, ki se običajno uporablja za kontakt z uporabniki: shop@shopbuilder.si
  10. Telefonska številka: +36-20-9000-864, +36-62-451-691
  11. Jezik pogodbe: madžarski (poglej original: /altalanos-szerzodesi-feltelek-a2301)
  12. Naziv, naslov in e-mail naslov ponudnika storitev web hostinga: RackForest Ltd. (H-1108 Budapest, Kozma u. 2.)

2. OSNOVNE ODREDBE

Za vsa vprašanja, ki niso urejena s temi SPP in za razlago odredb, se uporabljajo madžarski zakoni, še posebej relevantne odredbe Zakona V. iz leta 2013 Civilnega zakonika Madžarske („Civilni zakonik”) in Zakona CVIII. iz leta 2001 o določenih vprašanjih o elektronskih trgovinskih storitvah in storitvah informacijske družbe (Zakon o elektronski trgovini) in Uredba vlade št. 45/2014 (II. 26.) o podrobnih pravilih za pogodbe sklenjene med potrošnikom in podjetjem.

Ti SPP začnejo veljati od 15.02.2017 in veljajo do preklica. Ponudnik storitev ima pravico spremeniti SPP ob predhodnem obvestilu Kupca o spremembah preko spletne strani. Ponudnik storitev bo objavil spremembe na straneh spletne trgovine 11 (enajst) dni pred dnem začetka veljavnosti. Z uporabo spletne trgovine se Uporabniki zavezujejo avtomatsko spoštovati vse predpise vezane za uporabo spletne trgovine.

Uporabniki se z vstopom na stran spletne trgovine, katero upravlja Ponudnik storitev, ali s prebiranjem vsebine strani na kakršenkoli način, četudi niso registrirani uporabniki spletne trgovine, strinjajo, da bodo spoštovali te SPP. Uporabniku, ki ne sprejema te pogoje in odredbe, ne bo dovoljeno pregledovati katerokoli vsebino spletne strani trgovine.

Ponudnik storitev si zadržuje vse pravice povezane z začetno stranjo in njenimi deli in vso vsebino, ki se na njih prikazuje, kakor tudi pravico do distribucije spletne strani. Prevzemanje spletne strani, elektronsko shranjevanje, obdelava ali prodaja katerekoli vsebine ali njenega dela je prepovedana brez pismene odobritve Ponudnika storitev.

SPP veljajo za naslednje spletne strani Uporabnika storitev:

  • http://shop.builder.eu
  • http://shop4builders.co.uk
  • http://shopbuilder.co.nl
  • http://shopbuilder.ie
  • http://shop4builders.com
  • http://shop.builder.hu
  • http://buildershop.de
  • http://buildershop.at
  • http://shopbuilder.rs
  • http://shop.builder.rs
  • http://shopbuilder.si
  • http://shopbuilder.cz
  • http://shopbuilder.pl
  • http://shopbuilder.sk
  • http://shopbuilder.ro
  • http://shopbuilder.hr
  • http://body.builder.hu
  • http://musclebuilder.hu
  • http://vitaminshop.hu
  • http://sargakapszula.hu

Prav tako se uporabljajo za pravne odnose na njihovih poddomenah.

Ti SPP so vedno na voljo na spletnem mestu Spletne trgovine.

3. POGOJI IN POSTOPEK NAROČANJA

3.1 Registracija

Za nakup se ni potrebno registrirati.

Uporabniki lahko predajo naročilo brez registracije.

Če se uporabnik želi registrirati, lahko to stori s klikom na gumb Prijava/Registracija ali po vpisu potrebnih informacij v polje za registracijo tekom postopka nakupa. V polju za registracijo so Ponudniku storitev potrebni naslednji podatki:

V polju „Osebni podatki in podatki za profil”

  • Ime
  • E-mail naslov
  • Številka mobitela
  • Datum rojstva (ni obvezno)

V polju „Naslov dostave”

  • Mesto
  • Poštna številka
  • Ulica in hišna številka
  • Država

Spol Uporabnika (ni obvezno)

Potem, ko Uporabnik vpiše svoje podatke potrebne za registracijo, lahko zaključi registracijo s klikom na gumb „Pošlji registracijo”. Pred pošiljanjem registracije mora sprejeti te SPP z označitvijo kvadratka.

Ponudnik storitev bo obvestil Uporabnika o uspešni registraciji preko Spletne trgovine in e-pošte.

Uporabniki lahko vstopijo v Spletno trgovino tudi z navajanjem svojih Facebook ali Google podatkov brez posebne registracije.

Uporabnik ima pravico izbrisati svojo registracijo kadarkoli s pošiljanjem sporočila na e-naslov: shop@shopbuilder.si. Po prejetem e-sporočilu bo Ponudnik storitev brez odlašanja zagotovil izbris registracije. Uporabnik se bo po izbrisu podatkov, brez odlašanja, izbrisal iz sistema: toda to se ne nanaša na zadrževanje podatkov in dokumentov povezanih z že predanimi naročili, zato izbris registracije ne bo pripeljal do odstranitve podatkov povezanih s temi naročili. Po odstranitvi se podatki ne morejo ponovno shraniti.

Kupec je izključno odgovoren za skrbno čuvanje svojih uporabniških podatkov (še posebej gesla). Če uporabnik meni, da ima nepooblaščena tretja oseba dostop do gesla, ki ga je Uporabnik dobil tekom registracije, je dolžan brez odlašanja spremeniti geslo. Če Uporabnik misli, da tretje osebe zlorabljajo njegovo geslo na kakršenkoli način, je dolžan o tem takoj obvestiti Ponudnika storitev.

Uporabnik je obvezen ažurirati osebne podatke navedene tekom registracije kadarkoli je to potrebno, da bi le-ti bili ažurni, popolni in točni.

3.2 Postopek naročanja

Uporabnik doda izbrani izdelek v virtualno košarico s klikom na ikono košarice poleg izdelka. Uporabnik lahko v kateremkoli trenutku pogleda vsebino košarice s klikom na gumb „Spremeni košarico” ali na ikono „PREGLED KOŠARICE”.

Uporabnik lahko doda v košarico želeno količino izdelka, ki ga naroča z uporabo gumba + in –.

Če je uporabnik dodal v košarico izdelek, želi pa dodati tudi druge izdelke, mora izbrati gumb „Vrni v trgovino“. Če ne namerava kupiti drugih izdelkov, označuje količino izdelkov, ki jih kupuje. Vsebino košarice lahko izbriše s klikom na ikono „Izbriši (prekrižana košarica)”. Po končni količini se vsebina košarice avtomatsko ažurira.

Uporabnik navede naslov dostave in način dostave/plačila.

Uporabnik lahko po vnosu podatkov pošlje naročilo s klikom na gumb „Pošlji naročilo”, toda pred tem naj še enkrat preveri vnesene podatke ali pošlje opombo glede naročila ali obvesti Ponudnika storitev o dodatnih zahtevkih glede naročilo po e-pošti.

Če so vsi podatki točno vneseni, lahko Uporabnik pošlje svoje naročilo Ponudniku storitev s klikom na gumb „Pošlji naročilo” na dnu strani.

Ponudnik storitev obvešča Uporabnika o uspešnem naročilu na naslednji spletni strani in po e-pošti, kjer navede tudi številko naročila Kupca.

Torej, ko Uporabnik preda naročilo s klikom na gumb „Pošlji naročilo”, je zavezan plačati storitev.

Končni znesek, ki se plača, vključuje vse stroške navedene v samem naročilu in potrditvenem e-mailu. Paket vključuje račun, informacije o pravici do odstopa in garancijski dokument.

Če je Uporabnik predal naročilo brez registracije, potrdilo, ki ga Ponudnik storitev pošlje po e-pošti, vključuje geslo za uporabo z naslovom e-pošte, ki je dana tekom postopka uporabe, ki Uporabniku nudi dostop do strani, v kateremkoli trenutku zaradi pregleda podrobnosti naročila. To ne predstavlja avtomatsko registracijo. Registracija postane šele potem, ko Uporabnik vstopi na stran in uporabi podatke za vnos.

3.3 Način plačila

  • Z gotovino pri prevzemu: Uporabnik plača znesek naročila pri prevzemu paketa.
  • Bančni prenos: ko je paket pripravljen za pošiljanje, Ponudnik storitev pošlje Uporabniku informacije potrebne za bančno nakazilo, kot so bančni račun in sklicno številko.
  • Plačilo z bančno kartico preko spleta: preko zaščitenega Internet polja za CIB-Banko/Borgun, po naročanju.
  • PayU: preko zaščitenega spletnega polja za PayU, po naročanju.
  • PayPal: preko zaščitenega spletnega polja za PayPal, po naročanju.
  • Sofort: preko zaščitenega spletnega polja za Sofort, po naročanju.
  • Masterpass: z uporabo aplikacije Masterpass instalirane na mobilnem telefonu po naročanju.

Več informacij o načinu plačila na določeni spletni strani in v določeni državi preverite tu.

3.4. Stroški in način dostave

Tu lahko preverite trenutne načine dostave, ki jih omogoča Ponudnik storitev, in njihove stroške..

Uporabnik mora pregledati paket v času dostave pred kurirjem in zahtevati otvoritev zapisnika, če opazi poškodovan izdelek ali paket. Uporabnik ima v primeru poškodbe pravico do ne prevzame paketa. Ponudnik storitev ne sprejema naknadnih pritožb, če zapisnik ni odprt. Paketi se dostavljajo ob delovniku, od 8 do 17 ure.

3.5. Napake pri vnosu podatkov

Popravek napak pri vnosu podatkov: Uporabnik se lahko pred zapiranjem postopka naročanja v kateremkoli trenutku vrne na predhodni zaslon, kjer lahko popravi vnesene podatke. Možno je izbrisati postavke iz košarice (prekrižana košarica) ali spremeniti količino z vnosom pravilne količine.

3.6. Obvezujoča ponudba in potrditev

Ponudnik storitev brez odlašanja potrjuje prejem ponudbe, ki jo je Uporabnik poslal po e-pošti. Ta potrditev se pošlje avtomatsko in vsebuje podatke, ki jih je Kupec navedel tekom nakupa ali registracije (informacije o pošiljanju računa in dostavi), oznako naročila, datum naročila, seznam in količino naročenih izdelkov, ceno izdelka, stroške dostave in končen znesek za plačilo.

Potrdilo poslano po e-pošti pomeni, da ponudnik storitev sprejema ponudbo Uporabnika in le-to predstavlja veljavno pogodbo med Ponudnikom storitve in Uporabnikom.

Uporabnik ni obvezen spoštovati ponudbo, če od Ponudnika storitev ne prejme potrdilo o poslani pošti, ki se pošlje preko e-maila brez odlašanja, oziroma najkasneje v roku 48 ur.

Če je Uporabnik že poslal svoje naročilo Ponudniku storitev, po tem pa opazil napako v podatkih navedenih v potrditvi, poslani po e-pošti, je dolžan o tem obvestiti Ponudnika storitev v roku 1 dne, da bi se izognil izpolnjevanju neželenih naročil.

Naročilo se šteje za elektronsko sklenjeno pogodbo, z njim pa se ravna v skladu z odredbami Zakona V. o Civilnem zakoniku iz leta 2013 in Zakonom CVIII. iz leta 2001 o določenih vprašanjih o elektronskih gospodarskih storitvah in storitvah informacijske družbe. Pogodba pripada področju uporabe Uredbe vlade št. 45/2014 (II.26.) o podrobnih pravilih za pogodbe sklenjene med potrošnikom in podjetjem in spoštuje odredbe Direktive 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta o pravicah potrošnikov.

4. OBDELAVA NAROČIL IN DOSTAVA

Naročila se obdelujejo v času delovnika.

Delovni čas:
Pon-Pet: 8.00-18.00

Naročila se lahko pošljejo tudi izven obdobja za obdelavo naročil; če se naročila predajo po delovniku, se bodo obdelala naslednji prvi delovni dan. Uporabniški servis Ponudnika storitev bo poslal elektronsko potrdilo o času, kdaj se lahko naročilo izpolni.

Okviren čas izpolnitve znaša pet delovnih dni od dneva potrdila. Če se Ponudnik storitev in Uporabnik nista dogovorila o času izpolnitve, bo Ponudnik zagotovil izpolnitev storitev v času ali znotraj roka definiranega v obvestilu, ki ga Ponudnik storitev pošlje Uporabniku, v primeru izostanka takšnega obvestila pa v roku 30 dni, ko Ponudnik storitev prejme naročilo.

Če Ponudnik storitev ne izpolni pogodbene obveznosti, ker izdelek, ki je naveden v pogodbi ni na voljo, bo o tem takoj obvestil Uporabnika in izvršil povračilo denarnih sredstev, ki jih je Uporabnik vplačal, in sicer brez odlašanja, najkasneje pa v roku 30 dni.

Ponudnik storitev ni odgovoren za občasne spremembe tehničnih informacij ali opisa, do katerih je prišlo brez predhodnega obvestila dobavitelja ali iz razloga, ki se ne more nadzorovati. Ponudnik storitev zadržuje pravico da delno ali v popolnosti zavrne izpolnitev že potrjenega naročila. Delna izpolnitev je možna izključno po svetovanju z Uporabnikom.

5. CENA IZDELKA

Navedeni izdelki se lahko naročijo preko spleta, osebno ali po telefonu.

Cene, ki so prikazane skupaj z izdelki, so izražene v evrih (ali uradni valuti ustrezne Spletne trgovine) in vključujejo zakonsko predpisan DDV (bruto cene), v kar pa ni vključena cena dostave. Posebni stroški za pakiranje se bodo zaračunali v primeru prevelikih izdelkov, pri čemer se stroški pakiranja razlikujejo odvisno od izdelka in so navedeni na podatkovnem seznamu prevelikega izdelka kakor tudi tekom postopka naročanja. Stroški dostave košarice so prikazani tekom naročila.

Ponudnik storitev navaja naziv in podroben opis izdelka in nudi fotografijo izdelka. Fotografije na podatkovnem seznamu izdelka se lahko razlikujejo od resničnega izdelka in so lahko ilustrativne. Ponudnik storitev ne prevzema odgovornosti za razliko med sliko v Spletni trgovini in resničnim videzom izdelka.

Ponudnik storitev si zadržuje pravico do popravkov v primeru napak ali popusta v Spletni trgovini glede izdelkov ali cen. V tem primeru, po prepoznavi in popravku napake, Ponudnik storitev brez odlašanja obvešča kupca o novih podatkih. Po tem lahko kupec ponovno potrdi svoje naročilo ali pa ima vsaka stran pravico do odstopa pogodbe.

Ponudnik storitev ne prevzema odgovornosti, če so cene nepravilno prikazane ali če so cene očitno netočne, ker se bistveno razlikujejo ob običajne ravni cene izdelka (npr. 0 EUR, 0,01 EUR) kljub njegovim naporom in/ali zaradi napake v sistemu. V teh primerih Ponudnik storitev ni zavezan dostaviti izdelek po netočno navedeni ceni. V primeru prikaza netočne cene, Ponudnik storitev obvešča Uporabnika po telefonu ali e-pošti in mu nudi možnost nakupa izdelka po stvarni ceni. Uporabnik lahko po tem, ko je seznanjen s to informacijo, odloči, ali želi naročiti izdelek po pravi ceni ali odpovedati naročilo brez škodljivih pravnih posledic.

V primeru akcijskih cen, Ponudnik storitev v popolnosti informira Uporabnika o teh akcijah in njihovem točnem trajanju.

6. PRAVICA DO ODSTOPA

Ta klavzula se nanaša na tiste fizične osebe, ki kupujejo, naročajo, prejemajo, uporabljajo izdelke izključno izven svojih profesionalnih aktivnosti, posameznih poslov ali poslovnih aktivnosti, in ki so prejemniki tržne komunikacije in ponudbe glede izdelkov (v nadaljevanju ”Potrošnik“).

V skladu z Uredbo vlade št. 45/2014 (II.26.) o podrobnih pravilih za pogodbe sklenjene med potrošnikom in podjetjem, v primeru pogodbe o prodaji izdelka, imajo potrošniki pravico odstopiti od pogodbe brez navajanja razlogov in sicer v roku štirinajst (14) dni od prejema:

  1. izdelka,
  2. zadnjega dostavljenega izdelka, če je vključeno nekoliko dostav,
  3. zadnje dostavljene postavke ali dela, če se izdelek sestoji od nekoliko postavk ali delov,
  4. prvega dostavljenega izdelka s strani Potrošnika ali tretje osebe, ki jo je določil potrošnik, a katera ni dostavitelj, če se izdelek dostavlja redno znotraj definiranega roka.

Potrošniki imajo prav tako pravico do odstopa tekom obdobja med datumom sklenitve pogodbe in datumom prejema izdelka.

Če Potrošnik želi izkoristiti pravico do odstopa, mora o tem poslati jasno obvestilo (npr. pismo poslano po pošti, faksu ali e-pošti) Ponudniku storitev, uporabljajoč podatke za kontakt navedene v klavzuli 1 teh SPP. Za ta namen lahko Potrošnik prav tako uporabi ogledno izjavo o odstopu dostopni na naslednji povezavi, toda uporaba le-te ni obvezna. Potrošnik potrjuje pravico do odstopa, če Ponudniku storitev pošlje obvestilo o odstopu v času predhodno navedenega roka (tudi 14. dan).

Breme dokazovanja obveznosti je na Potrošniku, ki mora dokazati, da je izkoristil svojo pravico do odstopa v skladu z odredbami klavzule 6.

V obeh primerih Ponudnik storitev brez odlašanja z e-pošto potrjuje prejem Potrošnikovega obvestila o odstopu.

Če je obvestilo o odstopu poslano pisno, se šteje, da je izvršeno pravočasno, če je Potrošnik poslal obvestilo v roku 14 koledarskih dni (tudi na 14. dan).

V primeru obvestila, poslanega po pošti, Ponudnik storitev upošteva datum pošiljanja, v primeru pošiljanja obvestila po e-pošti ali faksu pa čas prenosa kot ustreznega časa za izračun roka. Potrošnik mora pismo poslati s priporočeno pošiljko, da bi se datum pošiljanja lahko zanesljivo preveril.

Potrošnik je v primeru odstopa obvezen vrniti naročeni izdelek na naslov Ponudnika storitev, ki je naveden v klavzuli 1, brez odlašanja, a najkasneje v roku 14 dni od dne pošiljanja obvestila o odstopu. Šteje se, da je rok izpolnjen, če potrošnik pošlje (po pošti ali kurirju, ki ga je naročil) izdelek pred iztekom roka 14 dni.

Stroške pošiljanja izdelka na naslov Ponudnika storitev nosi Potrošnik, razen če Ponudnik storitev ne pristane na plačilo stroškov. Vendar pa Ponudnik storitev ni odgovoren za dogovarjanje in organiziranje vračila in ni odgovoren za stroške prevoza izdelka od Potrošnika. Ponudnik storitev ni obvezen prejeti vračilo paketov, ki se plačajo z gotovino pri dostavi. Potrošnik ni odgovoren za kakršnekoli drug stroške, razen za strošek vrnitve izdelka.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo Ponudnik storitve brez odlašanja, a najkasneje v roku 14 dni od prejema Potrošnikovega obvestila o odstopu, vrnil celoten znesek nabavne cene, vključujoč tudi strošek dostave (strošek prevoza), razen dodatnih stroškov, ki so nastali, ker je Potrošnik izbral način prevoza, ki je drugačen od običajnega, najugodnejšega načina prevoza, ki ga nudi Ponudnik storitev. Ponudnik storitev ima pravico zadržati znesek, ki ga vrača, dokler ne prejme izdelke, ali dokler Potrošnik zanesljivo ne dokaže, da je prišlo do povratne dostave. Ponudnik storitev upošteva zgodnejši datum.

Pri povračilu denarja se Ponudnik storitev služi z istim načinom plačila, ki je uporabljen v izvorni transakciji, razen če Potrošnik izrecno ne pristane na uporabo drugega načina plačila, ki ne bo prinesel dodatnih stroškov za Potrošnika.

Potrošnik je lahko odgovoren za izgubo vrednosti izdelka, le če je do tega prišlo zaradi pretirane uporabe, ki prehaja meje potrebne za odkrivanje narave, lastnosti in delovanja izdelka. Nosilec storitev zato lahko zahteva nadomestilo za izgubo vrednosti izdelka, če je do tega prišlo zaradi pretirane uporabe, ki prehaja meje potrebne za odkrivanje narave, lastnosti in delovanja izdelka in razumnih stroškov – če je Ponudnik storitev začel z izvedbo pogodbe o dajanju storitve po izrecnem zahtevku Potrošnika pred iztekom roka za odstop.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • v primeru pokvarljivih izdelkov ali izdelkov, ki hitro propadajo;
  • v primeru izdelkov v zaprtem pakiranju, ki se ne morejo vrniti zaradi zdravstvene zaščite ali iz higienskih razlogov. Ni možno pričakovati, da bo Ponudnik storitev prejel te izdelke, če je Potrošnik že odprl pakiranje, ki direktno ščiti izdelek in/ali, če je začel z običajno uporabo, saj je v tem primeru izdelek morda prišel v kontakt s človeškim telesom ali telesnim tekočinami in bakterijami, pa se ne more jamčiti higienska in sanitarna kvaliteta izdelka. Če Potrošnik še ni začel uporabljati izdelek, ki pripada tej izjemi, in pakiranje, ki direktno ščiti izdelek, še ni odprto, lahko izkoristi pravico do odstopa v skladu s splošnimi pravili (tj. prehranskimi dopolnili);
  • v primeru izdelkov, ki po prejemu po svoji naravi postanejo neločljivo pomešani z drugimi izdelki;
  • v primeru nestandardnega izdelka, ki ga je Ponudnik storitev proizvedel po navodilih Potrošnika ali na njegovo izrecno zahtevo ali v primeru izdelkov, ki so očitno prilagojeni Potrošniku;
  • v primeru prodaje primerkov glasovnega ali slikovnega zapisa ali računalniškega progama, če je Potrošnik po prejemu odprl pakiranje.

7. GARANCIJA

7.1. Garancija za neskladnost

V primeru nepopolne izpolnitve Ponudnika storitev, lahko Kupec uresniči garancijo za neskladnost.

Če gre za potrošniško pogodbo, lahko Kupec uresniči pravico za garancijo v roku dveh let od dneva prejema izdelka za pomanjkljivosti, ki so obstajale v času dostave izdelka. Po izteku roka dveh let ni več možno uresničiti zakonskih pravic za garancijo.

Če pogodba ni potrošniška, se lahko garancijske pravice uresničijo tekom roka enega leta od dneva prejema izdelka.

Kupec lahko po lastni želji zahteva popravek ali zamenjavo, razen če izpolnjevanje garancijskih pravic, ki jih je Kupec izbral, ni možno, ali če le-te vodijo do nesorazmernih stroškov za Ponudnika storitev v primerjavi z drugo rešitvijo. Če Kupec ne zahteva ali ni mogel zahtevati popravek ali zamenjavo, lahko zahteva proporcionalno zmanjšanje nadomestila ali sam odpravi pomanjkljivost, ali da izdelek na popravilo na račun Ponudnika storitev ali, kot zadnja rešitev, odstopi od pogodbe. Možnost odstopa ni možna, če gre za manjšo pomanjkljivost.

Kupec lahko zamenja eno vrsto garancije z drugo, toda potem sam nosi strošek spremembe, razen, če je le-ta bila nujna zaradi obnašanja Ponudnika storitev ali drugih razlogov.

Kupec mora obvestiti Ponudnika storitev o napaki takoj, ko jo odkrije, in sicer najkasneje v dveh mesecih od trenutka odkritja napake.

Kupec lahko uveljavlja garancijsko pravico neposredno od Ponudnika storitev.

Uresničitev garancijske pravice znotraj šestih mesecev od izpolnitve pogodbe ne podleže niti enem pogoju razen prijavi napake, pod pogojem, da Kupec dokaže, da je kupil izdelek od Ponudnika storitev (prilaganje računa ali njegove kopije). Ponudnik storitev bo izvzet od garancijskih obveznosti le, če lahko ovrže stavko, natančneje, če dokaže, da je izdelek postal pomanjkljiv po dostavi Kupcu. Ponudnik storitev ni obvezen sprejeti zahtevka za garancijo, če lahko dokaže, da se vzrok nepravilnost lahko pripiše Kupcu. Toda po izteku šestih mesecev od izpolnitve pogodbe, mora Kupec dokazati, da je nepravilnost, ki jo je odkril, obstajala že v času izpolnjevanja pogodbe.

Če Kupec poda garancijski zahtevek za le določen del izdelka, ki se lahko loči glede na napako, se ne bo štelo, da se garancijski zahtevek nanaša na druge dele izdelka.

7.2. Garancija za izdelek

V primeru neskladnosti izdelka (premičnine), kupec, ki se šteje za potrošnika, lahko po lastni želji uresniči pravice navedene v klavzuli 7.1 ali zahteva garancijo za izdelek.

Toda Kupci ne morejo hkrati zahtevati pravice za obe garanciji za isto pomanjkljivost. V primeru uspešnega garancijskega zahtevka za izdelek, lahko Kupec uresniči garancijsko pravico s strani proizvajalca za zamenjani ali popravljeni izdelek.

Pri podajanju garancijskega zahtevka za izdelek lahko Kupec zahteva le popravek ali zamenjavo izdelka z napako. Pri podajanju garancijskega zahtevka za izdelek mora Kupec dokazati napako na izdelku.

Šteje se, da ima izdelek napako, če ne zadovoljuje zahteve glede skladnosti, ki so veljale v času plasiranja na tržišče, ali če ne zadovoljuje specifikacije, ki jih je navedel proizvajalec. Kupec lahko poda garancijski zahtevek za izdelek v roku dveh let od dne, ko je proizvajalec dal izdelek na tržišče. Kupec se odreka tej pravici po izteku časovne omejitve. Kupec se zavezuje obvestiti proizvajalca o kakršnikoli nepravilnosti brez odlašanja. Če se obvestilo o nepravilnosti pošlje v roku dveh mesecev od trenutka, ko se odkrije, se šteje, da je obvestilo poslano pravočasno. Kupec je odgovoren za vse poškodbe, ki so rezultat poznega obveščanja.

Kupec lahko poda garancijski zahtevek za izdelek proizvajalcu ali distributerju premičnine.

Proizvajalec ali distributer je oproščen jamstvenih obveznosti samo, če uspe dokazati naslednje:

  • izdelek je proizveden ali dan na tržišče iz drugega razloga kot pa v okviru svoje gospodarske dejavnosti, ali
  • pomanjkljivost se ni mogla odkriti na temelju znanstvenega in tehnološkega znanja v trenutku postavljanja izdelka na tržišče, ali
  • napaka izdelka je rezultat uporabe pravnih predpisov ali obveznih regulatornih odredb.

Da bi se proizvajalec ali distributer izvzela iz te odgovornosti, morata dokazati le enega izmed predhodno navedenih razlogov.

8. TRŽNA GARANCIJA

Ponudnik storitev se zavezuje dati tržno garancijo v primeru nepravilnega delovanja v skladu z odredbo Uredbe vlade št. 151/2003. (IX. 22.) o obvezni garanciji za določene potrošniške dobrine namenjene za dolgotrajno uporabo.

Glede na obvezno garancijo za določene potrošniške dobrine namenjene za dolgotrajno uporabo, Uredba vlade št. 151/2003 (IX. 22.) vsebuje pravila o obvezni garanciji za potrošniške dobrine namenjene za dolgotrajno uporabo.

(Materialno) področje uporabe uredbe je omejeno na nove izdelke, ki se prodajo v okviru potrošniških pogodb na področju Madžarske in kateri so navedeni v dodatku uredbe.

Kar se tiče potrošniških dobrin namenjenih za dolgotrajno uporabo, obvezno obdobje trajanja garancije znaša eno leto, rok pa začne teči na dan, ko Kupec prejme izdelek ali na dan postavitve, če postavitev izvaja Ponudnik storitev ali oseba, ki jo je le-ta pooblastil.

Ponudnik storitev je lahko oproščen garancijskih obvez le, če ne more dokazati, da so se vzroki pomanjkljivosti pojavili po izvedbi.

Garancijske pravice lahko uresničujejo le Kupci, ki se štejejo za potrošnike.

Tržna garancija ne velja, če se je napaka ali njen vzrok pojavil potem, ko je Kupec prejel izdelek, npr. če je vzrok napake:

  • nepravilna postavitev (razen, če je postavitev opravil Ponudnik storitev ali oseba, ki jo je le-ta pooblastil, ali če se lahko nepravilna postavitev pripisuje napakam v uporabniškem priročniku);
  • nepravilna uporaba ali nespoštovanje navodil v uporabniškem priročniku;
  • nepravilno skladiščenje, nepravilno rokovanje, povzročitev fizične škode;
  • naravna katastrofa ali višja sila.

V primeru napake, ki pripada obsegu tržne garancije, ima Kupec naslednje pravice:

  • po lastni želji lahko zahteva popravek ali zamenjavo, razen če izpolnjevanje garancijskih pravic, ki jih je Kupec izbral, ni možno, ali če le-te pripeljejo do nesorazmernih stroškov za Ponudnika storitev v primerjavi z drugo rešitvijo, upoštevajoč vrednost, katero bi izdelek imel brez napake, pomen neizpolnitve pogodbe na veljaven način in škodo povzročeno Kupcu;
  • če Ponudnik storitve zavrne popravek ali zamenjavo, ali če ne more izpolniti svojo obveznost v razumnem roku, varujoč interese Kupca, ali če popravek ali zamenjava ni več v interesu Kupca, lahko le-ta zahteva proporcionalno zmanjšanje nadomestila, sam odpravi napako, ali da izdelek na popravilo na račun Ponudnika storitev, ali odstopi od pogodbe. Možnost odstopa ni možna, če gre za manjšo napako.

Če Kupec zahteva zamenjavo zaradi okvare izdelka v roku treh delovnih dni od dneva nakupa (postavitve), se Ponudnik storitev ne more sklicevati na nesorazmerno visoke stroške, temveč je zavezan zamenjati izdelek pod pogojem, da okvara preprečuje običajno uporabo.

Vsi popravki ali zamenjave se morajo dokončati v razumnem roku in brez nastopa večjih nevšečnosti za Potrošnika, upoštevajoč naravo izdelka in namen, za katerega je Potrošniku izdelek potreben. Ponudnik storitev si prizadeva izvršiti popravek ali zamenjavo v roku največ 15 dni.

Če gre za popravilo, se v izdelek lahko vstavljajo le novi rezervni deli.

Obdobje garancije se zaustavi vse dokler se izdelek popravlja in ga Kupec ne more uporabljati. Glede na izdelek in katerikoli del izdelka, ki je zamenjan (popravljen), garancijski rok za garancijsko pravico začne ponovno teči za zamenjani (popravljeni) izdelek (katerikoli del izdelka) in glede na okvaro, ki se lahko pojavi zaradi popravka.

Vse stroške glede izvajanja garancijskih obveznosti nosi Ponudnik storitev.

Tekom garancijskega roka je profesionalni servis za določeni izdelek odgovoren za odpravo napak, ki se lahko pojavijo tekom pravilne uporabe; naslov profesionalnega servisa je naveden na koncu garancijskega potrdila ali na koncu priročnika za izdelek, toda uporabniški servis Ponudnika storitev je prav tako pripravljen pomagati Kupcem, da se obrnejo na ustrezen profesionalni servis.

Kupcu ni dovoljeno, da za isto napako istočasno uresničuje pravico tržne garancije in garancije za izdelek. Ne glede na te omejitve pa ima Kupec pravico do tržne garancije, ne glede na pravice navedene v klavzulah 7.1 in 7.2.

Tržna garancija zato ne vpliva na zakonske pravice Kupca, še posebej na garancijo za neskladnost, garancijo za izdelek in pravico do nadomestila.

Kupec lahko pošlje obvestilo o zahtevku preko kontaktnih podatkov navedenih v klavzuli 1.

V primeru pravnih sporov med strankama, ki se ne morejo rešiti po mirni poti, lahko Kupec sproži postopek pred sodiščem v skladu z navodili v klavzuli 9.2.

Obvestilo o garancijskih zahtevkih

Kupec lahko pošlje obvestilo o garancijskih zahtevkih Ponudniku storitev preko kontaktnih podatkov navedenih v klavzuli 1.

Ponudnik storitev vodi zapisnik o garancijskih zahtevkih.

Primerek zapisnika daje Kupcu brez odlašanja na način, ki se lahko preveri.

Če Ponudnik storitev ne more obvestiti Kupca o možnosti uresničevanja garancijskega zahtevka v času obveščanja, mora obvestiti Uporabnika – v primeru zavrnitve zahtevka, o razlogu zavrnitve in možnosti obračanja na sodišče – v roku petih delovnih dni.

Ponudnik storitev se zavezuje hraniti zapisnik pet let od dneva njegovega odpiranja in na zahtevo predložiti nadzornemu organu.

9. MOŽNOST URESNIČEVANJA PRAVIC

9.1. Reševanje pritožb

Ponudnik storitev si prizadeva izpolniti vsa naročila z ustrezno kakovostjo za popolno zadovoljstvo kupca. Toda če ima Uporabnik pritožbo glede pogodbe ali njene izvršljivosti, lahko poda svojo pritožbo na e-mail naslov naveden v klavzuli 1 ali po pošti, telefonu ali osebno v trgovini Ponudnika storitev.

Če je le možno, bo Ponudnik storitev brez odlašanja rešil ustno pritožbo. Če neposredno reševanje ustne pritožbe ni možno zaradi same narave pritožbe, ali če se Kupec ne strinja s rešitvijo pritožbe, potem Ponudnik storitev odpre zapisnik o pritožbi, ki se bo skupaj z vsebinskim odgovorom hranil pet let.

Ponudnik storitev bo dal Kupcu primerek zapisnika, v primeru ustne pritožbe (v trgovini) ali če to ni možno, bo Ponudnik storitev deloval v skladu s pravili o pisnih pritožbah, ki so urejena tu.

V primeru ustnih pritožb preko telefona ali drugih telekomunikacijskih storitev je Ponudnik storitev obvezen poslati primerek zapisnika skupaj z ustreznim odgovorom.

V vseh ostalih primerih Ponudnik storitev postopa v skladu s pravili o pisnih pritožbah.

Ponudnik storitev bo dodelil edinstveno oznako pritožbam zabeleženim po telefonu ali s pomočjo druge telekomunikacijske opreme, kar kasneje olajša iskanje pritožb.

Ponudnik storitev odgovarja na pritožbe predane po pisni poti v roku 30 dni. Za potrebe te pogodbe se šteje, če je poslano po pošti.

V primeru zavrnitve pritožbe bo Ponudnik storitev obvestil Kupca o razlogih zavrnitve.

9.2 Drugi načini uresničevanja pravic

Če se začasni pravni spori med Ponudnikom storitev in Kupcem ne morejo rešiti po mirni poti, ima Kupec naslednje možnosti uresničevanja svojih pravic:

  • vložitev pritožbe organom za zaščito potrošnikov;
  • sprožitev postopka pred naslednjim sodiščem

Csongrád Megyei Békéltető Testület [Sodišče za spravo Csongrád County]
Address: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12
Telefonska številka: +36 62 554-250/ klicna št. 118
Številka faksa: +36 62 426-149
Ime: Dékány László, Jenei Zoltán
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu.

  • sprožitev sodnega postopka.

Za izvrševanje pravil, ki pripadajo Sodišču za spravo, so potrošniki tiste nevladne organizacije, cerkve, kondominiji, stanovanjske zadruge, mikro podjetja, mala in srednja podjetja, ki kupijo, naročijo, prejmejo, uporabljajo in izvršujejo komercialne komunikacije vezane za dobrine.

10. ODGOVORNOST

Uporabnik lahko Spletno trgovino uporablja izključno na lastno odgovornost in se strinja, da Ponudnik storitev ne prevzema odgovornost za kakršnokoli materialno ali nematerialno izgubo, ki se lahko pojavi tekom uporabe, razen odgovornosti za namerno delovanje in kršitev pogodbe, ki ogrožajo človeško življenje, fizično varnost in zdravje.

Ponudnik storitev ne prevzema odgovornosti za obnašanje uporabnika Spletne trgovine. Uporabnik se zavezuje, da ne bo neposredno ali posredno kršil pravic tretjih oseb, zakone in predpise tekom uporabe Spletne trgovine. Uporabnik je v popolnosti in izključno odgovoren za lastno obnašanje, Ponudnik storitev pa bo v popolnosti sodeloval s pristojnimi organi, da bi se odkrile kršitve.

Ponudnik storitev ima pravico, ne pa tudi dolžnost preverjati vsebino dostopno tekom uporabe Spletne trgovine, ter je glede na objavljeno vsebino Ponudnika storitev upravičen, vendar ne dolžan iskati znake nezakonitih postopkov.

Strani storitev lahko vključujejo povezave, ki vodijo do spletnih strani drugih ponudnikov storitev. Ponudnik storitev ni odgovoren za prakso zaščite podatkov in druga dejanja teh ponudnikov storitev.

Zaradi globalne narave spleta, Uporabnik prav tako sprejema, da bo tekom uporabe Spletne trgovine deloval v skladu z odredbami ustrezne veljavne nacionalne zakonodaje. Če je katerokoli dejanje v zvezi z uporabo Spletne trgovino nasprotno pravilom in zakonom Uporabnikove države, je Uporabnik izključno odgovoren za takšno uporabo.

Če Uporabnik na strani Spletne trgovine opazi nesprejemljivo vsebino, je dolžan o tem obvestiti Ponudnika storitev brez odlašanja. Če Ponudnik storitev, delujoč v dobri veri, zaključi, da je obvestilo utemeljeno, ima pravico brez odlašanja odstraniti ali spremeniti informacije.

11. AVTORSKE PRAVICE

Celotna spletna trgovina, njeni grafični elementi, tekst in tehnične rešitve kakor tudi elementi storitev so zaščiteni z avtorskimi pravicami ali drugimi pravicami intelektualnega lastništva (posebno z zaščito zaščitnega znaka). Lastnik ali pooblaščeni uporabnik avtorskih pravic je Ponudnik storitev glede na vso vsebino prisotno tekom nudenja storitev v Spletni trgovini: katerokoli delo zaščiteno z avtorskimi pravicami ali drugo intelektualno delo (vključujoč vse grafične vsebine in drug material, razporeditev polj v Spletni trgovini, urejanje, uporabljeni softver in druge rešitve, ideje in njihovo izvajanje).

Shranjevanje ali izpis vsebine Spletne trgovine ali njenih posameznih delov na fizični ali drugi medij je dovoljeno za osebno uporabo ob predhodnem pismenem dovoljenju Ponudnika storitev. Uporaba, ki ni osebna (npr. shranjevanje v bazo podatkov, posredovanje, objavljanje ali omogočanje prevzemanja, dajanje na tržišče) je možno le ob predhodnem pismenem dovoljenju Ponudnika storitev.

Razen pravic, izrecno definiranih s temi SPP, niti registracija, niti uporaba Spletne trgovine, niti katerakoli odredba teh SPP ne daje Kupcu pravice do kakršnekoli uporabe kateregakoli tržnega naziva ali zaščitnega znaka prisotnega na straneh Spletne trgovine. Razen predstavitve tekom običajne uporabe Spletne trgovine, začasnega razmnoževanja, ki je potrebno za ta namen, ali ustvarjanje primerkov za zasebno uporabo, se ti intelektualni materiali ne smejo uporabljati ali spreminjati v katerokoli drugo obliko brez predhodnega pismenega dovoljenja Ponudnika storitev.

Ponudnik storitev zadržuje pravico glede vseh elementov svojih storitev, še posebej glede na naziv domene spletne trgovine in ustreznih poddomen, njihovih podmest in reklamnega prostora na spletu. Prepovedana so vsa dejanja, s katerimi se želi navesti baza podatkov, programsko prevesti, arhivirati, hakirati ali izvršiti obrnjeni inženiring izvirnih kod Ponudnika storitev, razen v primeru, če Ponudnik storitev za to izda posebno odobritev.

Prepovedano je spreminjati in kopirati bazo podatkov Ponudnika storitev, v njo vstavljati nove podatke ali ponovno vpisovati obstoječe podatke z izognitvijo iskalnikom in površin, ki jih nudi Ponudnik storitev, brez predhodnega dovoljenja ali uporabe storitev za ta namen.

Uporabnik se z uporabo storitve strinja, da lahko Ponudnik storitev v okviru uporabljajočih Informacij o zaščiti podatkov uporablja podatke, ki jih prenese Uporabnik v kateremkoli trenutku in kjerkoli brez omejitev in plačila posebnega nadomestila.

ZADRŽEVANJE PRAVIC LASTNIŠTVA

Izdelki ostajajo lastništvo Ponudnika storitev do plačila nabavne cene v celoti. Če iz nekega razloga Uporabnik prejme v posest izdelke, preden je v celoti plačal nabavno ceno, bo odgovoren Ponudniku storitev za vse poškodbe, za katere nihče ne more zahtevati nadomestilo škode.

13. OSTALE ODREDBE

Ponudnik storitev ima pravico zahtevati storitve drugih zaradi izpolnitve svojih obveznosti. Ponudnik storitev je v popolnosti odgovoren za nezakonita dejanja teh oseb, kot da jih izvršuje sam.

Če katerikoli del SPP-ja postane nezakonit ali neizvršljiv, to ne vpliva na veljavnost, zakonitost in izvršljivost ostalih delov.

Če Ponudnik storitev ne izvrši katerokoli pravico navedeno v teh SPP, se takšna neizvršitev ne smatra za odrekanje te pravice. Odrekanje katerekoli pravice lahko postane veljavno v primeru izrecne pisne izjave o tem. Dejstvo, da Ponudnik storitev strogo ne vztraja na temeljih odredbah in pogojih teh SPP ne pomeni, da se odreka pravici do zahtevanja strogega spoštovanja teh odredb in pogojev.

14. ZAŠČITA PODATKOV

Informacije o obdelavi podatkov so na voljo tu.


Najpopularnejši ShopBuilder mesečni članki
Ali želite preveriti bodybuilding in fitnes recepte? Želite izgubiti maščobo ali dobiti mišice s pravilno prehrano? Tu lahko najdete recepte...
V kolumnah na ShopBuilderju smo že pisali o hitrosti premikanja uteži, vendar smo v 99 % primerih govorili o negativni fazi vadbe, saj ta po...
Z redno vadbo ne boste le bolj zdrave, v boljši formi in okretnejše, temveč boste tudi bolj sproščene ter se lažje spoprijemale z vsakdanji...
Če imate dovolj časa in izpolnjujete predpogoje za popolno okrevanje, lahko trenirate petkrat na teden. Toda, če ne morete pravilno jesti al...
Obstaja nekaj mitov, vezanih za vadbene programe za ženske. Ženske morajo v resnici trenirati na enak način kot moški, če želijo doseči dobr...
Dobra vadba za tricepse se začne z vajo, kjer se uporabljajo najtežje možje uteži. To so kompleksne vaje. Le-te vključujejo potiske s klopi ...